Wysyłka i dostawa

 

Zakupy powyżej 299zł - DARMOWA WYSYŁKA

 

Promocja DARMOWEJ WYSYŁKI uaktywni się automatycznie, kiedy wartość zamówienia będzie wyższa niż 299 PLN. Darmowa wysyłka realizowana jest przez Pocztę Polską Kurier - należy ją wybrać w drugim kroku zamówienia "DOSTAWA I PŁATNOŚCI".

 

KOSZT WYSYŁKI

Koszty doręczenia przesyłki prezentowane są podczas składania zamówienia.

 

  • Poczta Polska Pocztex Kurier - przedpłata: 12,99 zł brutto (dostawa na terenie Polski).
  • Poczta Polska Pocztex Kurier - pobranie: 15,99 zł brutto (dostawa na terenie Polski).
  • Firma kurierska GLS - przedpłata: 12,99zł (dostawa na terenie Polski).
  • Firma kurierska GLS - pobranie: 15,99zł (dostawa na terenie Polski).
  • Firma kurierska DPD - przedpłata: 12,99zł (dostawa na terenie Polski).
  • Firma kurierska DPD - pobranie: 15,99zł (dostawa na terenie Polski).
  • InPost paczkomaty 24/7 - przedpłata: 12,99zł (dostawa na terenie Polski).

 

DOSTAWA

Przesyłki pocztowe.

Przy odbiorze przesyłki pocztowej należy dokładnie sprawdzić:

  • Czy opakowanie nie zostało uszkodzone!
  • Czy taśmy firmowe nie zostały naruszone!
  • Czy opakowanie nie jest oklejone innymi taśmami niż firmowe!

 

W przypadku podejrzenia uszkodzenia przesyłki i znajdującego się w niej towaru nie należy odbierać przesyłki!

 

Proszę ustalić możliwość sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności pracownika poczty lub w urzędzie pocztowym dostarczającym paczkę. W sytuacji stwierdzenia uszkodzeń towaru należy złożyć reklamację w urzędzie pocztowym i bezzwłocznie powiadomić naszą firmę.
W przypadku zagubienia przesyłki - zwracamy koszty zamówienia lub przesyłamy je jeszcze raz.

 

Firma kurierska GLS.

Uwaga! Kurierzy GLS Poland dostarczają przesyłki w dni powszednie w godzinach 8-16.

Jeżeli nie możesz wskazać adresu domowego lub pracy, pod którym w tym czasie możesz odebrać paczkę - wybierz przesyłkę Poczta Polska priorytet.
W momencie odbioru przesyłki kurierskiej odbiorca powinien sprawdzić czy opakowanie z towarem nie zostało uszkodzone.
W przypadku stwierdzenia, że opakowanie zostało w jakikolwiek sposób naruszone, należy spisać w obecności kuriera protokół (odpowiedni druk reklamacyjny posiada przy sobie kurier firmy przewozowej) i nie odbierać przesyłki oraz niezwłocznie skontaktować się ze sklepem www.bogdangawlik.pl.

Uwaga!
Firma kurierska umożliwia sprawdzenie zawartości paczki dopiero po uiszczeniem opłaty za przesyłkę.
Informacje o przesyłce można sprawdzić podając 11-cyfrowy numer listu przewozowego na infolinii telefonicznej 804 262 262. Numer ten jest wysyłany przez firmę GLS w e-mailu potwierdzającym wysyłkę paczki kurierskiej.
Wszelkie informacje o przesyłce znajdują się na stronie:

 

Śledzenie paczek GLS

 

Gdy kurier nikogo nie zastanie zostawi informację z numerem telefonu, w celu ponownego uzgodnienia terminu dostawy, ewentualnie przesyłkę można odebrać samodzielnie w miejscowej siedzibie firmy GLS.

Uwaga!
Kurier zgodnie z REGULAMINEM ŚWIADCZENIA USŁUG firmy GLS Poland ma prawo sprawdzenia tożsamości osoby ODBIORCY poprzez sprawdzenie danych zawartych w liście przewozowym przesyłki z danymi zawartymi w dokumentach identyfikacyjnych (dowód osobisty, paszport, prawo jazdy) oraz odnotowanie numeru PESEL na liście doręczeń (Regulamin GLS pkt. VIII.4).

Przy przesyłkach "za pobraniem" wskazane jest posiadanie odliczonej kwoty. Kurier nie jest zobowiązany do posiadania przy sobie gotówki. Kurier jest natomiast zobowiązany do wystawienia pokwitowania za należność pobraną podczas dostarczania przesyłki.

 

 

CZAS DOSTAWY

Czas dostawy podawany jest podczas składania zamówienia i zależy od wybranej formy dostawy i dostępności towaru.

pixel