FAQ

FAQ


Pytanie:
Nie skończyłem zakupów, jak długo towary będą w koszyku?
Odpowiedź:
Towary w koszyku, dla zarejestrowanego użytkownika, będą przechowywane przez 365 dni.

Pytanie:
Czy zamówienie może być wysłane pod inny adres niż ten, na który się rejestrowałem?
Odpowiedź:
Tak. Możesz zdefiniować kilka dodatkowych adresów dostawy w zakładce TWOJE KONTO/ DANE OSOBOWE.

Pytanie:
Czy cena wyświetlana przy towarze obejmuje koszt dostawy?
Odpowiedź:
Nie. Koszty dostawy zostaną wyliczone, gdy skompletujesz zamówienie i wybierzesz sposób dostawy. Zobaczysz ją na stronie z podsumowaniem, zanim zatwierdzisz zamówienie.

Pytanie:
W koszyku przy towarze mam czerwony tekst "Ten towar właśnie się nam skończył. Prosimy, wybierz inny produkt." Co się stało?
Odpowiedź:
Niestety, ktoś w międzyczasie, kupił ostatnią sztukę tego produktu. Żeby kontynuować składanie zamówienia musisz usunąć ten towar z koszyka.

Pytanie:
Czemu realizacja mojego zamówienia opóźnia się?
Odpowiedź:
Na bieżąco aktualizujemy dostępności towarów. Niestety czasem dostawca odmawia realizacji naszego zamówienia lub się z nią spóźnia. Z tego powodu to my nie możemy się wywiązać z terminu dostawy. W takich wypadkach zawsze informujemy o tym klienta e-mailem lub telefonicznie, pozostawiając mu do decyzji, czy chce zaczekać na dostwę, czy też anulować zamówienie.

Pytanie:
Zapomniałem hasła do konta - co robić?
Odpowiedź:
Obsługa sklepu nie zna twojego hasła. Ale w sklepie jest automatyczny system do resetowania hasła.
Kliknij "LOGOWANIE" Kliknij na logowanie

Następnie w link na dole okna

Nie pamiętasz hasła

Wprowadź email którego użyłeś podczas zakładania okna

System resetowania hasła

Sprawdź skrzynkę z emailami. Wiadomość z linkiem do zresetowania może pojawić się z opóźnieniem. Sprawdź też czy wiadomość nie wylądowała w SPAMIE.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności . Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel