FAQ
FAQ
- Pytanie:
- Nie skończyłem zakupów, jak długo towary będą w koszyku?
- Odpowiedź:
- Towary w koszyku, dla zarejestrowanego użytkownika, będą przechowywane przez 365 dni.
- Pytanie:
- Czy zamówienie może być wysłane pod inny adres niż ten, na który się rejestrowałem?
- Odpowiedź:
- Tak. Możesz zdefiniować kilka dodatkowych adresów dostawy w zakładce TWOJE KONTO/ DANE OSOBOWE.
- Pytanie:
- Czy cena wyświetlana przy towarze obejmuje koszt dostawy?
- Odpowiedź:
- Nie. Koszty dostawy zostaną wyliczone, gdy skompletujesz zamówienie i wybierzesz sposób dostawy. Zobaczysz ją na stronie z podsumowaniem, zanim zatwierdzisz zamówienie.
- Pytanie:
- W koszyku przy towarze mam czerwony tekst "Ten towar właśnie się nam skończył. Prosimy, wybierz inny produkt." Co się stało?
- Odpowiedź:
- Niestety, ktoś w międzyczasie, kupił ostatnią sztukę tego produktu. Żeby kontynuować składanie zamówienia musisz usunąć ten towar z koszyka.
- Pytanie:
- Czemu realizacja mojego zamówienia opóźnia się?
- Odpowiedź:
- Na bieżąco aktualizujemy dostępności towarów. Niestety czasem dostawca odmawia realizacji naszego zamówienia lub się z nią spóźnia. Z tego powodu to my nie możemy się wywiązać z terminu dostawy. W takich wypadkach zawsze informujemy o tym klienta e-mailem lub telefonicznie, pozostawiając mu do decyzji, czy chce zaczekać na dostwę, czy też anulować zamówienie.
- Pytanie:
- Zapomniałem hasła do konta - co robić?
- Odpowiedź:
- Obsługa sklepu nie zna twojego hasła. Ale w sklepie jest automatyczny system do resetowania hasła.
Kliknij "LOGOWANIE"
Następnie w link na dole okna
Wprowadź email którego użyłeś podczas zakładania okna
Sprawdź skrzynkę z emailami. Wiadomość z linkiem do zresetowania może pojawić się z opóźnieniem. Sprawdź też czy wiadomość nie wylądowała w SPAMIE.